21. juni 2014

Marie, Mads og massevis af pølser.

Igår aftes var jeg til Mads Langer koncert, som frivillig hjælper, sammen med min søde veninde. Vi skulle stå i pølseboden hele aftenen sammen med en herlig ældre mand, som var vores grill-meister og en yngre mand, som virkelig også var venligheden selv. Til at varme op for Mads, var Marie Key så både musik og selskab var bare helt i top og trods en rimelig hård blæst, lidt frosne fødder og en hulens masse affald, der skulle ryddes op efterfølgende efter de over 5000 publikummer, så havde jeg en formidabel aften og melder mig gerne, som frivillig en anden gang. Og så er ham dér Mads jo ret sød at se på, hvis jeg skal være helt ærlig og aftenen blev da også lige sluttet perfekt af, da vi sad og pustede ud efter oprydningen i "crew-teltet" og at han så lige stak hovedet ind og sagde tak for i aften.

Min søde veninde og jeg.

Vores glade grill-meister med bowlerhat.

Maaaange pølser.

Udsigt over publikum.

Ketchup og sennep blev linet op.

Sød veninde i oplæring som grill-meister.

Publikum med lightere og telefoner.

At være en del af "crew'et".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar