29. juni 2014

Følelsen af effektivitet.

Jeg føler virkelig at jeg har fået ordnet en masse praktiske ting her hen over weekenden. Ting, som for mange nok bare er noget, som at de lige klarer i et snuptag, men som for mig kan kræve stort overskud at få ordnet i hverdagene, da jeg ofte er ret udmattet når at jeg kommer hjem. Men ting som disse kan virkelig ligge og rode ind i mit hovede og vokse sig større og større hvis ikke at jeg får det gjort, så jeg føler bare at en sten er faldet fra mine skuldre nu. Her i weekenden har jeg formået at:

  • Støvsuge lejligheden
  • Gøre badeværelset rent
  • Bage boller til fryseren
  • Vaske tøj
  • Vaske + skifte sengetøj
  • Købe lidt ind
  • Rydde op i mit klædeskab
Det er måske ikke en særlig interessant ting at skrive i et indlæg, men nu gør jeg det alligevel for at give omverdenen en slags indsigt i hvordan mit hovede fungerer. Og efter at have ordnet alle de ting, er det nu bare tid til en aften uden den store aktivitet. Bare Anders Matthesen på TV2 og kold cola i glasset.
Spottet i Søstrene Grene for et par dage siden.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar