25. juni 2014

Dag 24 - Hvad du end har lyst til.

Så tror jeg lige at vi tager en "25 tilfældige spørgsmål og svar om mig" opgave, som dagens valgfri udfordring.

1. Har du et kæledyr?
- Nej og ja. Man må ikke have dyr, hvor jeg bor, men mine forældre har en kat, som jeg lidt mener at jeg også ejer, på en måde. Jeg har jo trods alt boet sammen med den i flere år, før at jeg flyttede hjemmefra.

2. Nævn 3 ting er fysisk nær dig. 
- Fjernbetjening, computer og et drikkeglas.

3. Hvordan er vejret ligenu? 
- For en halv time siden tordnede og regnede det helt vildt. Nu skinner solen og himlen er blå.

4. Kører du? Og er du nogensinde styrtet? 

- Jeg har ikke kørekort, men jeg cykler en del. Og vælter faktisk ret ofte.

5. Hvornår vågnede du i morges? 
- Kl. 09.42.

6. Hvornår gik du sidst i bad? 
- Igår aftes.

7. Hvad var den sidste film du så? 
- Dr. Doolittle, som blev sendt på TV3 igår aftes.


8. Hvad er din sidste SMS? 
- "Ja?" - fra Lillesøster.

9. Hvad er din ringetone? 
- Apples standard.


10. Har du været i et andet land? 
- Ja. Jeg har været i Tyskland, Sverige, Norge, England, Spanien, Frankrig, Østrig, Italien og Marokko.

11. Kan du lide sushi? 
- Ja, jeg er ret vild med fisk.


12. Hvor handler du ind? 
- Det kommer lidt an på hvilke muligheder der er. Men jeg har det fint med discount butikker, som Fakta og Netto. Men jeg handler egentlig dér, hvor de gode tilbud er.

13. Har du taget medicin for at falde i søvn? 
- Ja.

14. Hvor mange søskende har du? 
- Jeg har Lillesøster.

15. Har du en stationær eller bærbar computer? 
- En bærbar.

16. Hvor gammel bliver du til din næste fødselsdag? 
- Jeg bliver 20 år.

17. Har du kontaktlinser eller briller? 
- Ja, men min styrke er ikke så drastisk at jeg ikke kan leve uden.

18. Hvilken farve er dit hår? 
- En ubestemmelig, mørk brun.

19. Fortæl én ting du har planlagt til idag? 

- Jeg skal have en samtale med Solstrålen.

20. Hvornår græd du sidst? 
- Det kan jeg ikke lige mindes.

21. Hvad er dit perfekte pizza tilbehør? 
- Klassisk og enkelt. Og ikke for meget kød.

22. Hvad foretrækker du, hamburger eller cheeseburger?
- Jeg er ikke den store burger-person, da jeg ikke er glad for at spise med fingrene, jeg foretrækker kniv og gaffel. Så det er lidt hips, som haps.

23. Har du nogensinde haft en døgner? 
- Jeg er ikke helt klar over hvad en "døgner" indebærer. 

(Takket være Laughing (tak!) fik jeg den forklaring at det betyder at man har været vågen i 24 timer i streg, og ja, det har jeg prøvet adskillige gange.)

24. Hvilken farve er dine øjne? 
- De er blå. 


25. Kan du smage forskel på Pepsi og Coca-Cola?
- Helt bestemt. Alle slags cola er forskellige, men jeg kan stort set drikke dem alle.

4 kommentarer:

  1. Sådan spørgsmål og svar er altid så hyggelige at læse :)

    Jeg tror en døgner, er om du har været vågen i 24 timer i streg :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man lærer meget hurtigt mennesker at kende på den måde synes jeg. :-)

      Og tak, - det lyder ret logisk!

      Slet
  2. Det er hyggeligt med sådan et indlæg :-)
    Jeg vidste heller ikke, hvad en døgner var - men den forklaring, Laughing kommer med, lyder meget fornuftig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg elsker selv at læse dem hos andre.
      Og ja, jeg tror at hun har fat i noget! :-)

      Slet