4. juni 2014

Dag 04 - Et billede du har taget.

Det var ikke et krav for dagens opgave at man skulle skrive noget, men jeg vil alligevel lige knytte en lille kommentar til billedet. Jeg sad længe og overvejede, hvilket billede at jeg skulle vælge, for jeg tager godt nok lige ret så mange billeder og jeg har flere tusinde liggende på min harddisk, taget med mit spejlrefleks-kamera. Men jeg havde ikke lige overskud til at kigge dem allesammen igennem, så valget faldt på dette billede, taget i sommerferien 2012, hvor at min mor og jeg var på ferie i Marokko.

Vi gik rundt inde i Medina'en (en slags gå-gade) og pludselig blev vi "shanghajet" af en mand, som endte med at vise os rundt i tæppebutikker, små gader, boder med krydderier og lignende i næsten en hel time. Og sidst, men bestemt ikke mindst, afsluttede han vores tur med at tage os med op på taget af sit hus, hvor at man kunne se ud over hele Tangier. Og det er den udsigt, som at jeg har valgt at dele med jer, her som opgave nummer fire. Det er hverken særlig god kvalitet, da det er taget med min iPhone, eller noget særligt, men der ligger mange gode minder i det for mig. Og det er vel det, der betyder noget?

Tangier fra et tag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar