11. juni 2014

Dag 11 - En YouTube-video du specielt godt kan lide.

Jeg elsker at "YouTube". Bare at se en video, skimme listen med andre forslag som kommer frem, vælge en ny video og til sidst ende med at sidde, flere timer senere, og faktisk ikke kunne huske hvad jeg startede med at søge på, fordi at det ene bare har ledt til det andet. Det kan være alt fra at sidde og se gamle film trailers, sjove reklamer, smukke musikvideoer eller brugbare opskrifter eller DIY tips. Så fordi at jeg simpelthen har set utallige videoer, så vælger jeg bare at indsætte den jeg senest har set og som virkelig fik mig til at smile.
Det er en 9-årig drengs audition til "America's Got Talent" og han er simpelthen noget af det mest charmerende, intelligente og herlige, som at jeg længe har set.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar