10. juni 2014

Dag 10 - En madvare du kunne leve af.

Jeg synes faktisk at det er et svært spørgsmål, for jeg går selv meget ind for at spise varieret og ville derfor nok have ret svært ved at skulle udelukke elementer fra min kost. Så at skulle leve af én madvare, ville nok ikke lige være min kop te. Jeg ville komme til at savne alt for mange ting. Så jeg vælger lidt at tolke dagens spørgsmål, som et "hvad-er-du-bare-helt-tosset-med" istedet for et decideret gennemtænkt svar hvor man tager hensyn til næringsværdi og den slags. Og så nævner jeg 4 ting, istedet for én.

1. Avocado.
- Lækkert, sundt, grønt og bare fantastisk kombineret med næsten hvad som helst.
2. Havregrød.
- Fyldt med fibre, varmt og blødt og så kan det toppes med alle mulige lækre ting.
3. Rugbrød.
- Jeg er kort sagt bare en af de danskere, som virkelig sætter pris på en god skive rugbrød.
4. Jordbær.
Den bedste sommerspise overhovedet og så kan man spise helt ekstreme mængder af dem.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar