19. juni 2014

Dag 19 - Dine kælenavne og grunden til at du har dem.

Jeg tror ikke at jeg reelt har nogen kælenavne, som bliver brugt længere. Mange kalder mig AM over skrift, da det er hurtigere at skrive end hele mit navn. Ganske få kalder mig stadig for Ravn, som er mit efternavn og det opstod vist fordi at der på et tidspunkt var flere der hed det samme i den forsamling, som at jeg var i og så gik jeg med til at de bare kunne bruge mit efternavn, for at skelne.

Og så ved jeg ikke om man kan kalde det for et direkte kælenavn, men Mor, Far og Lillesøster kalder mig ofte for "Farmor", da jeg ofte agerer ret gammelklogt og måske er en blufærdig, som en ældre dame på mange områder og kan være lidt sippet.

Lige lidt til smilebåndet.

1 kommentar:

  1. Dejligt billede :-)
    Jeg har faktisk heller aldrig haft et kælenavn - selvom alle mine fire søskende har. Det ligger nok bare mere til deres navne, end det gør til mig. Jeg ønskede mig altid et kælenavn, da jeg var mindre - jeg forbandt det med omsorg. Så jeg blev så glad, da "Englen" gav mig et :-)

    Knus og god weekend, søde du <3

    SvarSlet