17. juni 2014

Dag 17 - Noget, som du har lavet helt selv.

Jeg er ikke den store producent af noget særligt, dét må jeg erkende. Det er vist kun blevet til enkelte tegninger, billeder og 2 hækle-projekter i form af disse to robotter til min fætter og kusine.


Men ellers har jeg ikke været særlig produktiv. Dog får jeg alt for ofte meldt mig selv til at medbringe kage til diverse arrangementer, jeg elsker at bage, er elendig til at sige fra og så elsker jeg den glæde det skaber blandt folk, når der er kage. Så her er et lille uddrag af de mange gange at jeg er blevet lokket til at gå i køkkenet og kreere noget spiseligt til nogle lækkersultne mennesker.

Klappe, klappe kage.


1 kommentar:

  1. Ej, hvor er de bare søde, de robotter :-) Jeg har en veninde, som skal være mor her til vinter - og så har jeg også planer om at gå igang med at hækle små dyr eller figurer igen. Det er så hyggeligt :-)

    SvarSlet