29. juli 2014

Indlæg nr. 100!

Så nåede jeg en milepæl; indlæg nummer 100. Og det skulle bruges på noget anderledes, hvilket blev denne "20 spørgsmål til bloggeren", som at jeg fandt gennem et par andre blogs. Det er efter min mening spørgsmål om alt mellem himmel og jord, så here we go.

20 spørgsmål til bloggeren.

1. Kan du lide kinesisk mad?
- Ja, det kan jeg.

2. Kan du lide kaffe? 
- Ja, men jeg drikker det ikke til hverdag, kun hvis at jeg f.eks. er på café.

3. Sover du på en speciel måde?
- Næ, det tror jeg ikke. Jeg har fået at vide at jeg ligger meget stille og trækker vejret sagte, så folk ofte frygter at jeg er død.

4. Kan du spille poker?
- Nej.

5. Vil du have børn?
- Det har jeg ikke helt besluttet mig for.

6. Har du nogensinde været i en ambulance?
- Ja, 3 gange i alt.

7. Foretrækker du havet eller en pool?
- Jeg er ikke et vand-menneske, så jeg foretrækker nok mest at ligge på en liggestol i den stegende sol. Men hvis at det endelig SKAL være, så helt klart pool.

8. Hvad bruger du flest penge på?
-  Fødevarer i god kvalitet og bus-transport.

9. Hvilket TV-program eller serie er din favorit?
- Jeg esker madlavningsprogrammer, “Grey’s Anatomy”, “Sex and the City” og “Criminal Minds”.


10. Hvem er den sjoveste person du kender?
Jeg er vild med Anders Matthesen, men ham kender jeg jo ikke som sådan. Så det må nok være Lillesøster, hun kan virkelig sige de mest fantastisk sjove ting af og til.

11. Hvordan er din ringetone?
- Apple standard tonen.

12. Ejer du noget tøj, fra da du var barn?
- Ja, det gør jeg faktisk. Jeg boede i Østrig i en periode, da jeg var 7 år og dér fik jeg en østrigsk national-kjole af Far, en dirndl, og den har jeg gemt, fordi at den er så fin.

13. Beskriv en ting som er rød og tæt på dig.
- Sluk-knappen på min fjernbetjening, som ligger lige ved siden af mig på min seng.

14. Flirter du meget?
- Nej, jeg er for genert og lidt for blufærdig.

15. Ved du hvordan man skifter dæk på en bil?
- Nej, absolut ikke.

16. Hvilken bog var den seneste du læste?
“Hvem passer på mig?” af Izzy Hammond.

17. Læser du avis?
- Ja, det sker af og til. Men oftest nøjedes jeg med online-aviser.

18. Synger du i bilen?
- Ja, især sammen med Mor. Så bliver der skrålet 80’er hits for fuld skrald.

19. Kan du danse tango?
- Nej.

20. Er du glad?
- Ja, det vil jeg da egentlig mene at jeg er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar