20. juli 2014

Et knap så glædeligt gensyn...

...med tømmermænd. Det er efterhånden en del måneder siden at jeg har drukket og det synes Knægten og jeg at der skulle laves om på igår aftes. Så der blev indkøbt vodka, rom, sodavand og ice tea i litervis og så holdt vi ellers vores egen lille fest med høj musik og hyggelig stemning. Derudover havde jeg (typisk mig) bagt en lille portion småkager til Knægten, bare fordi at jeg elsker at forkæle andre og at det var virkelig længe siden at jeg havde set ham. Men nattens alkohol kan så godt mærkes i dag, så nu står den vist bare på kold, rød sodavand, et par Pamoler og film, som ikke kræver den store koncentration. Og heldigvis har jeg pitabrød i fryseren, så jeg slipper også for at lave mad der tager lang tid. Så nu vil jeg læne mig tilbage og hvile hovedet lidt.

Lidt sødt til en sød én.
Plejning af tømmermænd.

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en rigtig hyggelig aften - og hvor er det bare sødt, at du bagte småkager til din ven :-)
    Knus og tanker til dig <3

    SvarSlet
  2. Det var super hyggeligt! :-)
    Og jeg er lidt kendt, som hende der altid har et eller andet bagværk med til folk, jeg er ved at kunne en del på det område.
    Og tak, masser af kram og varme tanker til dig også sødeste. <3

    SvarSlet