31. juli 2014

24 timer i billeder.

Jeg plukkede en fin blomst til min veninde Joy.
Vi købte en vandmelon, det var som om at den nærmest
valgte os og ikke omvendt. Den var perfekt!
Vi lagde den i fryseren.
Vi spillede en version af Bezzerwizzer med et billede af en
meget grim fugl med det charmerende racenavn: Træskonæb.
Og spiste lækker omelet med salat.
Vi drak danskvand med hyldeblomst og vodka af fine sugerør.
Når man spiller A-Å gælder alle kneb. Så vi benyttede flittigt
ordene "ybsi-gnabsi" og "Jørgen med stumt Q".
De våde varer blev linet op.
Jeg fandt en tegning af en ost.
Joy blev sulten og måtte have natmad
i form af yoghurt med müesli.
Vi blendede vores frosne vandmelon
og blandede den med vodka.
Vi tog billeder og jeg lavede en mærkelig mund.
Joy faldt i søvn på sofaen. Hun sagde søde grynte-lyde.
Rimelig kreativt, men bestemt ikke for kønt.
Marvin the Marsvin er en sød skabning med små fine fødder.
Og på vej hjem fra Joy lagde jeg lige
vejen forbi Bedstemor, som gav en kold cola
og et stort kram.
Min busbillet var gyldig til klokken 13.58...
...så man kan vist sige at jeg nåede det på et hængende hår.
Det var rart med en billig tur hjem.
Det var 24 mindeværdige og helt igennem herlige timer.

1 kommentar:

  1. Det lyder som nogle virkelig dejlige 24 timer. Tak for et smil på læben :-)

    SvarSlet