4. august 2014

Go' Appetit!

Så er det officielt! På torsdag, d. 7. august kl. 17.20, skal Far og jeg gæste "Go' Appetit" på TV2. Far skal lave mad sammen med tv-kokken Gorm Wisweh, men vi ved endnu ikke hvad han skal lave. Jeg får æren af at sidde for enden af bordet på gæstestolen og ikke mindst smage og bedømme Fars madlavningsevner i slutningen af programmet. Jeg håber at I vil zappe over og se med!

Jeg glæder mig i hvertfald rigtig meget og håber at få en uforglemmelig og sjov oplevelse sammen med Far når vi drager til København på torsdag.

2 kommentarer:

  1. Jeg har allerede sat min telefon til at huske mig på det - hvis nu jeg skulle glemme det. Ved du, hvor lang tid det varer? Det er ret svært for mig, det der med at se fjernsyn uden for mine faste tidspunkter - men jeg vil gerne se det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor er du sød!
      - Og ja, det ved jeg, men jeg kan fortælle dig den positive ting, at det "kun" er 25 minutter! :-) <3

      Slet