13. august 2014

En dag som babysitter.

Eller rettere sagt "katte-sitter". T skulle nemlig en tur til hovedstaden i et døgns tid, hvilket betød at hendes kære, lille pelsklump skulle være alene hjemme. Så derfor spurgte hun mig om at jeg ikke lige ville give ham lidt mad og opmærksomhed. Mildt sagt var der ikke noget, som at jeg hellere ville, han er noget af det dejligste og mest kælne lille væsen. Så efter at have fodret ham snuppede jeg ham med op i min lejlighed og lod ham udforske hver en krog. Jeg måtte dog opgive at blogge indtil at han faldt i søvn i min seng, da han bestemt ikke mente at min opmærksomhed skulle falde på computeren, men på ham. Jeg har virkelig nyt det pelsede selskab og kan knapt vente til at jeg selv forøger min husstand med et lille miavende krapyl. (7 uger og 1 dag endnu!)

Vi tog et killinge-selfie.
Der udforskes på kommoden...
...og bag gardinet...
...og bag fjernsynet.
Selv under puderne.
Han byggede en lille hule. 
Og tog så et lille hvil.
"Du troede at du skulle blogge, hva'? Næ nej!"
Lidt hygge blev der også tid til.
Og til sidst overvandt trætheden ham.
Her er min egen lille pelsklump forresten!
Jeg kan ikke vente med at få ham hjem.

1 kommentar: