6. august 2014

Glimt fra hverdagen 2.

Et svane-par med svællinger.
Det må svane-unger vel hedde.
Jeg bor egentlig et ret pænt sted.
Fredsted urte-the er åbenbart
udstyret med ordsprog.
Min lille Sofus vokser! Bare at han snart var stor nok
til at komme hjem til mig!
En ret stor bille.
Jeg mødte et M i min cookie.
En lille "velkommen-tilbage-fra-ferie"
gave til Blomst, bestående af sukkerfri,
hjemmebagte småkager, da Blomst er diabetiker. 
Cirkus Benneweis har næsten slået sig ned
i min baghave. Billedet er taget ud af min
bygnings hoveddør.

2 kommentarer:

  1. Fine glimt - og en lækker terrasse (hvis det er det, det er på sidste billede).
    Åh ja, den te var også på afdelingen, hvor jeg var indlagt. Vi grinte lidt af det (og personalet med) eftersom det var et anoreksiafsnit.

    I øvrigt følger jeg (tavst) med på din blog. Du skriver virkelig godt, og jeg nyder at følge med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, - ja det er terassen, den bliver flittigt brugt i disse tider!
      Det var præcis hvad jeg tænkte, et fantastisk råd til anorektikere. ;-)

      Og jeg er så glad for at du følger med, det varmer mit hjerte. <3

      Slet