3. oktober 2014

Velkommen hjem.

Efter alt for lang ventetid, kom dagen endelig hvor at lille Sofus var gammel nok til at komme fra sin mor og hjem til mig. Dagen i dag er simpelthen gået så ekstremt langsomt, da jeg bare var ved at gå til at utålmodighed. Timerne sneglede sig afsted og turen ud til hende, som at jeg skulle hente ham hos, var noget så lang. Men hjem kom vi og efter at have gemt sig under min seng i et par timer, begyndte han stille og roligt at vove sig ud på opdagelse. Så nu sidder jeg så endelig her med et kæmpe smil på læben og en meget udmattet og sovende killing ved siden af mig i sengen. Så velkommen hjem, min lille skat.

Jeg fik næsten hele 3 stk. killinger med hjem!


Det bliver svært at blogge fremover....
God plads... under bordet?
Og så måtte han overgive sig til trætheden.

3 kommentarer:

  1. Åårh, hvor er det bare dejligt for dig! Min Silke gemte sig også under sofaen den første dag :-) Og så tror jeg, at vi har samme sofabord :-) Mit gik dog i stykker - eller hylden nedenunder gjorde. Den brast - netop fordi Silke lagde sig på den ;-)

    Knus og kram! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, hvor herligt! Min hylde holder endnu, men Sofus vejer også kun lidt over et kilo. <3

      Kæmpe kram til dig smukke, du behøver det vist for tiden!

      Slet