12. oktober 2014

En slags challenge.

Jeg købte her for et stykke tid siden et par æsker Yogi te og da det er sådan at hvert tebrev har påskrevet enten et lille citat, et godt råd elle lignende, tænkte jeg at jeg vil lave et lille indlæg hver gang at jeg drikker en kop, hvor at jeg så vil skrive te-brevets budskab og dele et fint billede af et eller andet fra Pinterest, bare for sjovs skyld. Jeg vil dog begrænse mig til maximalt ét brev om dagen (så vil jeg drikke noget andet te resten af dagen) da Yogi te ikke er helt billigt. Så det næste stykke tid, til at jeg løber tør for Yogi te, vil der komme indlæg med titlen "Time For Tea" her på bloggen, god fornøjelse!



Du kan læse mere om Yogi te her.

4 kommentarer:

  1. Ej, hvor hyggeligt! :-) Jeg drikker ikke selv the, men jeg er vild med yogi the - netop på grund af citaterne. Jeg har også hørt, at smagen skulle være god - men som sagt er jeg ikke lige te-drikker :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er rigtig gode, men hvis at man ikke er til te, så er det nok ikke lige sagen. <3

      Slet
  2. Jeg drikker virkelig meget te. Så kunne godt være, at jeg skulle prøve yogi te :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er supergode, og der er noget for enhver smag! ;-)

      Slet