1. december 2014

Pakkekalender.

Her for et par uger siden, valgte Mor at afsløre at hun har lavet en pakkekaldender med 24 små gaver til mig i år. Og man kan vist roligt sige at jeg blev både overrasket og himmel-henrykt på én gang! Jeg kan slet ikke huske, hvornår at jeg sidst har haft sådan én, så dét pludseligt at skulle starte hver morgen med at åbne gaver, er helt uvant for mig. Jeg husker dog at jeg et år, da jeg ikke var særlig gammel, havde sådan en 24-pakke-sag, hvor at der fra d. 1. til d. 23., lå en lille hyggelig ting i en julesok, som at der hang på døren ind til mit værelse, men at der så den 24. december lå en rød garnnøgle. Ud af sokken, lå der så en lang, lang rød tråd, som at jeg så fulgte og den viste sig at være forbundet med den sidste pakke, som lå under juletræet i vores stue. Det er et af de hyggelige barndomsminder, som at jeg stadig husker ret tydeligt.

I dag, er jeg egentlig normalt ret dårlig til at få gaver, men i og med at det mest skyldes at jeg aldrig ved hvordan at jeg skal reagere på dem, er dette jo perfekt, da Mor ikke sidder ved siden af når at jeg skal åbne dem og derfor ikke behøver at tænke over min reaktion.

Som tidligere nævnt vil jeg, så vidt muligt, hver dag skrive et indlæg, hvori at jeg indholdet af dagens pakke. Så glædelig 1. december til jer alle derude i verden.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar