1. december 2014

Jeg er tilbage!

Så er jeg tilbage på bloggen, her i dag, 1. december, er jeg langt om længe en lille smule på plads i min nye lejlighed, som at jeg deler med min kære Joy! Vores internet virker fra i dag af, jeg har haft sidste dag på mit arbejde og starter ikke ikke op på noget nyt før end til januar igen, så jeg har hele december måned til at hygge, blogge og at komme helt på plads. Selvom at jeg hader at gå rundt uden at have noget rigtigt konstruktivt at give mig til, så ser jeg alligevel frem til at have fri en måneds tid. Jeg tror at jeg behøver det rent mentalt. Og at det så er julemåneden, kan vel kun gøre ting lidt mere overskuelige for mig.

Jeg har i år fået en pakkekalender med 24 små gaver fra Mor af og i den forbindelse, vil jeg hver dag i december vise jer dagens pakke, både fordi at det ville agere fine små indlæg og fordi at jeg simpelthen er himmel-henrykt over at have en pakkekalender!

Så hej igen! Jeg er officielt tilbage!

2 kommentarer: